13Maj2014
4. Biznis Konferencija
„Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“
Brand Leader Award
Mass Media International i Strucni kolegijum 4. Biznis Konferencije „Održivi razvoj i konkurentnost turistickog proizvoda Jugoistocne Evrope – SEET 2014“, na osnovu analize tržišta i standardizovanih kriterijuma koji obuhvataju kontinuiran pozitivan razvoj, visok stepen tržišne prepoznatljivosti, uticaj i doprinos unapredenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkuretnog imidža turisticke industrije regiona JIE, doneo je odluku da najzaslužnijim pojedincima, kompanijama i medijima dodeli BRAND LEADER 2014 AWARD


Specijalne nagrade

   
Miroljub Aleksic, vlasnik i predsednik Alco Group
Brend licnost godine turistickog tržišta Jugoistocne Evrope



   
dr Slobodan Unkovic, profesor emeritus
za izvanredan licni doprinos u edukaciji, obrazovanju i unapredjenju turizma i hotelijerstva Srbije



   
Milinko Cicmil, predsednik Promont Group i vlasnik prvog eko hotela u Srbiji, Premier Aqua



   
Nikola Avram, generalni direktor MK Mountain Resorts
za izvanredan licni doprinos jacanju ugleda i konkurentnosti planinskog turizma regiona JIE



BRAND LEADER 2014 AWARD


   
Grad MALI LOŠINJ
www.mali-losinj.hr



   
VRNJACKA BANJA
www.vrnjackabanja.gov.rs



   
Hotelska Grupa “BUDVANSKA RIVIJERA” AD
www.hgbudvanskarivijera.com



   
Hotel HABAKUK, Maribor
www.hotel-habakuk.si



   
Hotel PALISAD, Zlatibor
www.palisad.rs



   
Hotel VESTIBUL PALACE, Split
www.vestibulpalace.com



   
MONTENEGRO AIRLINES
www.montenegroairlines.com



   
Hotel AURORA RESORT&SPA, Makedonija
www.aurora.com.mk



   
S.A.B. INTERNATIONAL DOO, Beograd
www.sab.travel



   
RIBARSKA BANJA
www.ribarskabanja.rs



   
Turisticka organizacija BEOGRADA
www.tob.rs


   
Turisticka organizacija Grada BANJA LUKA
www.banjaluka-tourism.com



   
Podrum vina ALEKSANDROVIC
www.vinarijaaleksandrovic.rs




BRAND LEADER 2014 AWARD za izuzetan doprinos u pružanju kvalitetnih i pravovremenih informacija i konstantno fokusiranje pažnje javnosti na znacaj razvoja i podizanja konkurentnosti u, jednoj od najvitalnijih privrednih oblasti – turizmu:


   
TURISTICKA PRIZMA
www.turistickaprizmans.com



   
HRT TV emisija “TURISTICKA KLASA”
www.hrt.hr/enz/turisticka-klasa


   
RTS TV emisija “KNJIGA UTISAKA”



Medijski partneri
RTS
Pink
Kopernikus
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Hrvatski prijevoznik
Logistika i transport
SAT Media Group
logistika.com.hr
Pluton Logistics
eKapija
Diaspora Group