29Septembar2015
5. Biznis Konferencija SEET 2015
„Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“
Brand Leader Award
Mass Media International i Strucni kolegijum 5. Biznis Konferencije SEET 2015 „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“, na osnovu analize tržišta i standardizovanih kriterijuma koji obuhvataju kontinuiran pozitivan razvoj, visok stepen tržišne prepoznatljivosti, uticaj i doprinos unapredenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkuretnog imidža turisticke industrije regiona JIE, doneo je odluku da najzaslužnijim pojedincima, kompanijama i medijima dodeli
BRAND LEADER 2015 AWARD.



Medijski partneri
RTS
Pink
Kopernikus
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Turistička prizma
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
Diaspora Group