29Septembar2015
5. Biznis Konferencija SEET 2015
„Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“
5. Biznis Konferencija SEET 2015
„Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“
30. septembar 2015. - Sava centar, Beograd


5. Biznis Konferencija SEET 2015 „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“, se pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije održava 30. septembra 2015. u Sava Centru u Beogradu.

5. Biznis konferencija „SEET 2015“ ima za cilj unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda turističkih privreda u regionu JIE, kao i jačanja regionalne saradnje, rasta prometa turista izmedju zemalja u regionu i privlačenja turista sa dalekih emitivnih tržišta.

Zemlje Jugoistočne Evrope imaju potencijal da tržištu ponude konkurentan proizvod, sa аutentičnim iskustvom, utemeljenom nа lokаlnom identitetu turističke destinаcije. Identifikacijom i iskorišćavanjem komparativnih prednosti, Region se može pozicionirati kao unikatna integralna turistička destinacija, što podrazumeva intenzivniju saradnju turističkih privreda država regiona, umrežavanje svih stejkholdera iz oblasti turizma, kao i kreiranje multisektorskih partnerstava.

Biznis konferencija „SEET 2015“ će obezbediti uslove svim učesnicima da svoje znanje, iskustvo i resurse stave u funkciju efikasnije artikulacije međusobnih interesa. Koncipirana kao sinergija tri celine, obezbediće niz mutidisciplinarnih aktivnosti u cilju pronalaženja optimalnih biznis modela:

I. Plenarni deo - Kongresna sala 1/0
Eminentni govornici će predstavljanjem najboljih praksi, podeliti svoja
iskustva o:
  • uticaju turizma na razvoj nacionalnih ekonomija i strategije izvozne ekspanzije
  • neophodnosti sistemske podrške razvoju održivog turizma
  • mogućnostima razvijanja novih turističkih proizvoda i zajedničkih turističkih projekata
Nakon Plenarnog dela, SEET 2015 će učesnicima pružiti novu, dodatnu mogućnost direktnog dijaloga:

II. B2B susreti – sala „Japanski salon“
Preko 150 unapred dogovorenih i organizovanih B2B sastanaka potencijalnih partnera imaju za cilj da:
  • osiguraju veću izloženost njihovoj ciljnoj grupi
  • usmere učesnike u pronalaženju optimalnih biznis modela za kvalitetno i trajno poslovno povezivanje
  • obezbede stimulativne uslove za konkretne dogovore između zainteresovanih partnera.

III. Okrugli sto – sale 3/1 i 4/1
U cilju uspostavljanja intenzivnije i efikasnije poslovne saradnje, podsticanja konkretnih inicijativa, Tematski Okrugli sto će učesnicima omogućiti:
  • da svoje individualne prezentacije i inicijative predstave užoj ciljnoj grupi
  • priliku za konstruktivnu diskusiju fokusiranu na odgovarajuće teme

Na 5. Biznis konferenciji „SEET 2015“ očekuje se preko 400 učesnika, među kojima će biti prisutni visoki predstavnici relevantnih institucija, strukovnih udruženja, kao i turoperatora iz EU, Rusije, Kine, SAD, UAE, Turske, zatim vodeći međunarodni stručnjaci za oblast održivog razvoja i poslovanja u turizmu, donosioci odluka u najvećim kompanijama iz oblasti turizma, avio i drumskog saobraćaja, turističkih agencija, predstavnici državnih i lokalnih uprava, obrazovnih i javnih institucija, predstavnici finansijskih institucija i vodeći regionalni mediji.

Predlaganjem mera za poboljšanje uslova poslovanja u skladu sa prioritetnim interesima privrede, privrednika i struke, učesnici “SEET 2015“ će svojim znanjem i praktičnim iskustvom podstaknuti nove inicijative i poslovne prilike i postaviti smernice za unapređenje tržišta kroz umrežavanje partnera i usklađivanje posebnih i zajedničkih interesa.
Medijski partneri
RTS
Pink
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Hrvatski prijevoznik
Logistika i transport
SAT Media Group
logistika.com.hr
Pluton Logistics
eKapija
PMR
YUnet International
Diaspora Group