25Mart2015
2. Biznis konferencija
„Transport i logistika Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona - TIL 2015”
2. Biznis Konferencija
„Transport i logistika Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona - TIL 2015”
26. mart 2015. Sava centar Beograd


Biznis konferencija „Transport i logistika Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona - TIL 2015” održava se 26. marta 2015. u Sava Centru u Beogradu pod pokroviteljstvom Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije.

Oslanjajući se na rezultate i inicijative pokrenute na prethodnoj, poslovnoj konferenciji TIL2014, druga, celodnevna Biznis konferencija „TIL 2015”, uz prisustvo i učešće svih relevantnih činioca tržišta, obezbediće uslove za nastavak započetih dijaloga, razmene ideja, znanja i iskustava u cilju pronalaženja optimalnih biznis solucija za održivi razvoj transportne i logističke infrastrukture kao ključnih faktora ekonomskog napretka Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona.

U skladu sa EU strategijom biće predstavljeni i projekti i inicijative za dalji razvoj i unapređenje intermodalnih sistema, logističkih centara, zaštite životne sredine, bezbednosti u saobraćaju; takođe poseban akcenat će biti stavljen na modele Javno – Privatnog – Partnerstva u transportnoj i logističkoj infrastrukturi, usaglašavanju zakonske regulative i carinskih propisa, aktivnostima strukovnih udruženja i lokalnih samouprava na unapredjenju mreže logističkih i distributivnih centara, slobodnih zona,...

2. Biznis konferencija TIL 2015 koncipirana je u tri celine:

I. Plenarni deo - Kongresna sala 1/0
U okviru Plenarnog dela TIL 2015 učesnici će imati priliku da dobiju
  • najnovije informacije u vezi aktuelnih planova razvoja transportne i logističke infrastrukture, i
  • konstruktivne predloge za dalje unapređenje regionalnih transportnih mreža, intermodalnih sistema, logističkih centara od kojih će Region kao celina imati dugoročne ekonomske benefite.
Nakon Plenarnog dela fokusiranog na zajedničke interese Regiona, TIL 2015 će učesnicima pružiti novu, dodatnu mogućnost direktnog dijaloga:

II. Okrugli sto – sale 3/1, 4/1
U cilju uspostavljanja intenzivnije i efikasnije poslovne saradnje, Tematski Okrugli sto će učesnicima omogućiti:
  • da svoje individualne prezentacije i inicijative predstave užoj ciljnoj grupi
  • priliku za konstruktivnu diskusiju fokusiranu na odgovarajuće teme

III. B2B susreti – sala „Japanski salon“
U posebnom izdvojenom prostoru biće organizovano preko 150 B2B susreta sa namerom da se učesnicima TIL 2015
  • osigura veća izloženost njihovoj ciljnoj grupi i
  • obezbede stimulativni uslovi za konkretne dogovore između potencijalnih partnera.

Očekuje se preko 400 učesnika među kojima će biti: visoki predstavnici relevantnih državnih institucija i strukovnih udruženja iz Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona, EU, Turske, Rusije, Kine… međunarodni stručnjaci za oblast održivog razvoja i poslovanja u špediciji, transportu i logistici, donosioci odluka vodećih kompanija iz oblasti špedicije, logistike i drumskog, železničkog, avio i vodnog saobraćaja, predstavnici finansijskih institucija i udruženja i osiguravajućih društava, predstavnici medija...

Učesnici TIL 2015 će svojim znanjem i praktičnim iskustvom podstaknuti nove inicijative i poslovne prilike, postaviti smernice za unapređenje tržišta kroz umrežavanje, usklađivanje posebnih i zajedničkih interesa, predlaganjem mera za poboljšanje uslova poslovanja u skladu sa prioritetnim interesima privrede, privrednika i struke.
Medijski partneri
RTS
Pink
Kopernikus
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Turistička prizma
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
Diaspora Group