13Maj2014
4. Biznis Konferencija
„Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“
O konferenciji
4. Biznis Konferencija
„Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“
14. maj 2014. - Sava centar, Beograd


Biznis Konferencija „Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“ održava se 14. maja 2014. u Sava centru u Beogradu sa ciljem da identifikuje turistički lanac vrednosti Jugoistočne Evrope, poveže sve relevantne predstavnike industrije turizma i podstakne kreiranje savremenih tržišnih strategija za plasman turističkog proizvoda kako na regionalnom tako i globalnom tržištu.

SEET 2014 je u celosti fokusiran na pronalaženje optimalnih biznis modela koji bi doprineli da se region JIE pozicionira kao visoko vredno receptivno i emitivno tržište. U tom cilju je koncipiran celodnevni program u kome će učestvovati preko 30 eminentnih govornika, a posebna pažnja je posvećena organizaciji B2B sastanaka između potencijalnih partnera /turističke agencije, turističke organizacije, hoteli, terme, kongresni centri, udruženja hotelijera, turoperatori, strukovna udruženja.../.

Turističko tržište Jugoistočne Evrope ima potencijal i prednost da povezivanjem i bližom saradnjom unapredi rast regionalnog turističkog prometa, ali i da kreira dodatnu vrednost svog turističkog proizvoda u cilju boljeg pozicioniranja Regiona kao visoko atraktivne i konkurentne receptivne destinacije. Takodje, region JIE i kao brzorastuće emitivno tržište privlači sve veću pažnju uglednih turoperatora.

Rukovodeći se savremenim globalnim trendovima, SEET 2014, kroz celodnevni kompleksan program pruža niz konkretnih informacija, korisnih prezentacija najboljih primera iz prakse, podstiče različite vidove međusobne komunikacije i razmenu ideja i mišljenja. Ohrabruje sve učesnike u pronalaženju optimalnih biznis modela za unapređenje međutržišne saradnje, kao i kreiranje zajedničke turističke ponude. Kroz B2B susrete obezbeđuje stimulativne uslove za konkretne dogovore između potencijalnih partnera čiji je zajednički cilj bolji i brži plasman vlastitog turističkog proizvoda.

Na Biznis konferenciji SEET 2014 očekuje se preko 400 učesnika među kojima će biti prisutni visoki predstavnici relevantnih institucija i strukovnih udruženja, turoperatora iz EU, Rusije, Kine, SAD, Indije, Turske...,UNWTO, ECTAA, kao i eminentni govornici: Prof. dr Slobodan Unković, Aleksandar Seničić, YUTA, Georgi Genov, UHPA, UTA, CTU, HORES, Turistička organizacija Srbije, Turistička organizacija Beograda, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, NAST Bugarska, Andrej Raspor CEATM, Iztok Altbauer Udruženje slovenskih prirodnih lečilišta, dr. Deni Porej WWF – Program Parkovi Dinarskog luka, Prof. dr Jovan Popesku, Dijana Katica Hrvatski farmer, Nikola Avram MK Mountain Resort, Matko Vrdoljak Hotel Habakuk Terme Maribor,Budvanska rivijera, Hotel Aurora Resort Makedonija, Hotel Vestibul Split, TO Republike Srpske, TO Banja Luka, Hotel Palisad, Zlatibor, Kontiki, Ribarska Banja, Turistička Prizma, Montenegro Airlines, Grad Dubrovnik, Vrnjačka Banja…, kao i vodeći regionalni mediji.

Posmatrajući potencijal turizma, kao profitabilne izvozne industrije, učesnici SEET 2014 će svojim iskustvom, znanjem i konstruktivnim predlozima značajno doprineti da se turistički proizvodi sa najvećim prilikama brzo plasiraju i komercijalizuju na regionalnom i globalnom tržištu, a turistički proizvodi koje bi trebalo da Region razvija i komercijalizuje na dugoročnom planu privuku nove investicije.

Identifikovanje turističkog potencijala, efektivno i efikasno upravljanje turističkom destinacijom, komparativna prednost i snaga saradnje, izgradnja jake online prisutnosti na tržištu i razvoj sistema informisanja i upravljanja iskustvom posetilaca , danas nije samo važno nego neophodno za konkurentan i održivi rast turizma.

Iskoristite sve prednosti i mogućnosti SEET 2014, učestvujte u kreiranju novog turističkog proizvoda, pomerite granice nepoznatog, budite deo raznovrsne turističke ponude atraktivne, autentične i nedovoljno istražene turističke destinacije – Jugoistočna Evropa.
Medijski partneri
RTS
Pink
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Turistička prizma
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
Diaspora Group