04Oktobar2017
7. Biznis konferencija SEET 2017
„Turističko tržište Jugoistočne Evrope“
Saopštenje za medije
Sedma Biznis konferencija „Turističko tržište Jugoistočne Evrope-SEET 2017“ održana je pod institucionalnim  pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije 04. oktobra 2017. u Sava centru u Beogradu.

Preko 400 najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice Jugoistočne Evrope okupilo se sa zajedničkim ciljem koji je unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda turističkih privreda u regionu JIE, jačanje regionalne saradnje, rast prometa turista izmedju zemalja u Regionu, stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda i privlačenja turista sa dalekih emitivnih tržišta.

U toku celodnevnog poslovnog skupa, čiji je akcenat bio na izuzetno velikom broju B2B sastanaka, učesnici su podelili i zajednički stav da turističko tržište Jugoistočne Evrope ima potencijal i prednost da povezivanjem i bližom saradnjom unapredi rast regionalnog turističkog prometa, ali i da kreira dodatnu vrednost svog turističkog proizvoda u cilju boljeg pozicioniranja Regiona, kao visoko atraktivne i konkurentne receptivne destinacije. Takodje, Region i kao brzorastuće emitivno tržište, privlači sve veću pažnju uglednih turoperatora.

Raznovrsna turistička ponuda, prirodni potencijal, atraktivnost, autentičnost, kulturna baština, gostoljublje, nedovoljno istražene destinacije i još mnogo faktora, svakako su prednost za visoko pozicioniranje Regiona na globalnom tržištu.

SEET 2017 je pružio mogućnosti učesnicima da znanje, tržišno iskustvo i resurse stave u funkciju efikasnije artikulacije međusobnih interesa i pronalaženja optimalnih biznis modela i u tom smislu ovo je bila prilika za poslovne kontakte između učesnika: Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije, Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Ministarstva održivog razvoja i turizma Crne Gore, Univerziteta Singidunum, Temos International GmbH, Kineske poslovne asocijacije jugoistočne Evrope (CSEBA), Turističke organizacije Srbije, Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, Nacionalne turističke agencije Albanije, Turističke organizacije Republike Srpske, Udruženja za turizam Privredne komore Srbije, JP za upravljanje morskim dobrom Crne Gore, Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam Vojvodine, Hotelsko i destinacijsko savjetovanje Hrvatska, Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (YUTA), Opatije, Vrnjačke Banje, Trebinja, Krapinskih Toplica, Inđije, Air Serbia, Montenegro Airlines , Zračne luke Zadar, Fly Fly Group, Terra Travel, Vimal akademije za razvoj ljudskih potencijala Hrvatska, trivago, Europe Hotel Group Sarajevo, Kalamper Hotel & Spa Bar, Hotel Park Urban&Green Ljubljana, Park Hotel & Spa Skopje, HTP Ulcinjska rivijera, Elitte Palić, Hotel Cubo Ljubljana, Specijalne bolnice za rehabilitaciju “Banja Koviljača“, kompanije Telekom Srbija…

Na kraju poslovnog dela konferencije dodeljene su nagrade Brand Leader Award 2017 pojedincima, kompanijama i institucijama koje daju izuzetan doprinos unapređenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkuretnog imidža turističke industrije regiona Jugoistočne Evrope.

Biznis ličnost turističkog tržišta Jugoistočne Evrope za 2017. godinu je gospodin Rasim Bajrović, vlasnik kompanije Europe Hotel Group iz Sarajeva.
Medijski partneri
RTS
Pink
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
ENLR
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Winter & Spa Travel Market
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
PMR
Eurotranslate
YUnet International
Diaspora Group