13Maj2014
4. Biznis Konferencija
„Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“
Saopštenje za medije
4. Biznis Konferencija
„Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“
14. maj 2014. - Sava centar, Beogradu

Četvrta Biznis konferencija „Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda Jugoistočne Evrope – SEET 2014“ je održana 14. maja 2014. u Sava centru u Beogradu.

Celodnevna Biznis konferencija “SEET 2014“ je okupila preko 300 učesnika, među kojima su bili relevantni činioci turističkog tržišta sa ciljem da identifikuje turistički lanac vrednosti Jugoistočne Evrope, poveže sve relevantne predstavnike industrije turizma i podstakne kreiranje savremenih tržišnih strategija za plasman turističkog proizvoda kako na regionalnom, tako i globalnom tržištu.

Turističko tržište Jugoistočne Evrope ima potencijal i prednost da povezivanjem i bližom saradnjom unapredi rast regionalnog turističkog prometa, ali i da kreira dodatnu vrednost svog turističkog proizvoda u cilju boljeg pozicioniranja Regiona, kao visoko atraktivne i konkurentne receptivne destinacije. Takodje, Region i kao brzorastuće emitivno tržište, privlači sve veću pažnju uglednih turoperatora.

Raznovrsna turistička ponuda, prirodni potencijal, atraktivnost, autentičnost, kulturna baština, gostoljublje, nedovoljno istražene destinacije i još mnogo faktora, svakako su prednost za visoko pozicioniranje Regiona na globalnom tržištu.

Savremene tržišne strategije plasmana turističkog proizvoda, razvoj i inovacije u turizmu i hotelijerstvu regiona JIE, održivi razvoj i konkurentnost turističkih destinacija, mogućnosti za progresivan razvoj medicinskog, wellness&spa i eko&etno turizma, kao i ostale aktuelne teme su bile u fokusu četiri organizovana panela, u kojima je učestvovalo 36 eminetnih govornika. Paralelno sa konferencijom danas je održano čak 127 B2B sastanaka između kompanija, što pokazuje izuzetno interesovanje za dalju konkretnu saradnju i unapređenje konkurentnosti turističke ponude.

Na otvaranju su govorili: Rasim Ljajić, ministar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, Maida Ibrišagić Hristić, ministar Ministarstva trgovine i turizma Republike Srpske i dr Slobodan Unković, profesor emeritus.

Na konferenciji su učestvovali: Grupacija A Hoteli, Hotel Aurora Resort&Spa Makedonija, Hotel Habakuk Maribor, Hotel Vestibul Palace Split, Budvanska rivijera, Hotel Premier Aqua Vrdnik, MK Mountain Resort , Montenegro Airlines, Hotel Palisad Zlatibor, Grad Mali Lošinj, Hotel Majdan Beograd, Vrnjačka Banja, Podrum vina Aleksandrović, Terme Maribor, Ribarska Banja, osam hotela iz Bugarske, Best Western Hotel M Beograd, Univerzitet Singidunum, S.A.B. Travel, Stanley Comfort Travel ltd/touroperator/, Bugarska, Aurora Tours, Makedonija, Grand Tours, Travel House i DER Touristik… Turistička organizacija Srbije, Turistička organizacija Beograda, Turistička organizacija Republike Srpske, Turistička organizacija Grada Banja Luka, Direktorat za upravljanje turističkom destinacijom Ministarstva održivog razvoja i turizma Crne Gore, Asocijacija turističkih agencija Makedonije ATAM, Hrvatski farmer Eko Etno Grupa, Nacionalna Asocijacija Banjskog i Wellness Turizma /NAST/, Bugarska , Nacionalna asocijacija turističkih agencija (YUTA), Poslovno udruženje hotelsko ugostiteljske privrede Srbije HORES, The Central Europe Association of Tourism Management (CEATM), Turistička Prizma, Udruženja banja Srbije, Udruženje slovenskih prirodnih lečilišta, Wellness i Fitness Udruga Hrvatske, WWF Mediteran – „Program Parkovi Dinarskog luka“...

Organizator konferencije, Mass Media International iz Beograda, kompanija sa 22-godišnjim iskustvom u oblasti tržišnih komunikacija. Potvrđena u organizaciji velikih događaja (sajmova, međunarodnih konferencija, foruma, stručnih skupova i seminara) i niza poslovnih strukovnih konferencija kroz koje osigurava i tržištu JIE pruža korisne i jedinstvene informacije i znanja, stručnoj i širokoj javnosti skreće pažnju na najbolje primere iz prakse i podstiče kreiranje afirmativnog partnerskog okruženja.

Medijski partneri
RTS
Pink
Kopernikus
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Turistička prizma
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
Diaspora Group