29Septembar2015
5. Biznis Konferencija SEET 2015
„Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“
Saopštenje za medije
Peta Biznis konferencija SEET 2015 „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“ održana je pod institucionalnim pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije 30. septembra 2015. u Sava centru u Beogradu.

Preko 400 najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice Jugoistočne Evrope okupilo se zajedničkim ciljem koji je unapređenje konkurentnosti i povećanje prihoda turističkih privreda u regionu JIE, jačanje regionalne saradnje, rast prometa turista izmedju zemalja u Regionu, stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda i privlačenja turista sa dalekih emitivnih tržišta.

U toku celodnevnog poslovnog skupa, čiji je akcenat bio na izuzetno velikom broju B2B sastanaka, učesnici su podelili i zajednički stav da turističko tržište Jugoistočne Evrope ima potencijal i prednost da povezivanjem i bližom saradnjom unapredi rast regionalnog turističkog prometa, ali i da kreira dodatnu vrednost svog turističkog proizvoda u cilju boljeg pozicioniranja Regiona, kao visoko atraktivne i konkurentne receptivne destinacije. Takodje, Region i kao brzorastuće emitivno tržište, privlači sve veću pažnju uglednih turoperatora.

Raznovrsna turistička ponuda, prirodni potencijal, atraktivnost, autentičnost, kulturna baština, gostoljublje, nedovoljno istražene destinacije i još mnogo faktora, svakako su prednost za visoko pozicioniranje Regiona na globalnom tržištu.

SEET 2015 je pružio mogućnosti učesnicima da znanje, tržišno iskustvo i resurse stave u funkciju efikasnije artikulacije međusobnih interesa i pronalaženja optimalnih biznis modela i u tom smislu ovo je bila prilika za poslovne kontakte između učesnika: ETTSA European Technology &Travel Services Association, International Federation for IT and Tourism and Travel (IFITT), Turistička organizacija Srbije (TOS), Hrvatska turistička zajednica (HTZ), Turistička organizacija Republike Srpske, Grad Beograd, Grad Novi Sad, Grad Banja Luka, Opština Knjaževac, Opština Novi Bečej, Turistička organizacija Grada Banja Luka, Turistička organizacija Zlatibor, Magyar Turizmus Zrt, Nacionalna Asocijacija Turističkih Agencija Srbije(YUTA), Udruga Hrvatskih Putničkih Agencija (UHPA), Slovenian Spas Association(SSNZ), Wellness& Fitness Croatian Association(WUH), Medical SPA Asocijacija Crne Gore, Klaster zdravstvenog turizma Crne Gore, Udruženje Banja Srbije, HF Eko Etno Grupa, Poslovno Udruženje Hotelsko Ugostiteljske privrede Srbije (HORES), Montenegro Stars Hotel Group, Montenegro Airlines, Dukley Gardens Crna Gora, Zračna luka Zadar, Krapinsko-zagorska županija, Sava Turizem Slovenia, Bernardin Group Resort&Hotels, Slovenija, Zdravilišče Rogaška Zdravstvo (Medical center Rogaška), Slovenija, Union Hoteli, Slovenija, Hunguest Hotels, Budimpešta, Hotel Aurora Resort&Spa, Makedonija, MK Mountain Resort Kopaonik, Grupacija A Hoteli, Srbija, Merkur Vrnjačka Banja, Termal Banja Vrdnik, UNILINE - Incoming Tour Operator, Hrvatska, Aurora Tours, Makedonija, Big Blu Tourism&Travel, KonTiki Travel, FlyFly Travel, Belvi Travel, Arriva Litas, Požarevac, JP Vojvodinašume, Opel Southeast Europe LLC Beograd, Univerzitet Singidunum, Atomska banja Gornja Trepča, Arriva Litas, Zepter Apart Hotel, Hotel Constantine the Great, Adriatic Croatia International club (ACI) ...

Na kraju poslovnog dela konferencije dodeljene su nagrade Brand Leader Award 2015 pojedincima, kompanijama i institucijama koje daju izuzetan doprinos unapredenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkuretnog imidža turističke industrije regiona Jugoistočne Evrope.

Organizator konferencije, Mass Media International iz Beograda, kompanija sa 23-godišnjim iskustvom u oblasti tržišnih komunikacija. Potvrđena u organizaciji velikih događaja (sajmova, međunarodnih konferencija, foruma, stručnih skupova i seminara) i niza poslovnih strukovnih konferencija kroz koje osigurava i tržištu JIE pruža korisne i jedinstvene informacije i znanja, stručnoj i širokoj javnosti skreće pažnju na najbolje primere iz prakse i podstiče kreiranje afirmativnog partnerskog okruženja.

Na kraju poslovnog dela 5. Biznis Konferencije SEET 2015 „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“ dodeljene su nagrade Brand Leader Award 2015 pojedincima, kompanijama i institucijama koje daju izuzetan doprinos unapredenju, popularizaciji potencijala i kreiranja konkuretnog imidža turističke industrije regiona Jugoistočne Evrope.


BRAND LEADER AWARD 2015

Ličnost godine u turizmu Jugoistočne Evrope Žarko Radulović, predsednik Montenegrostars Hotels Grupe, nagrađene su i kompanije Sava Turizem, Bernandin Group, Zdravilište Rogaška, Krapinsko zagorska županija, Zračna luka Zadar, Grad Beograd, opštine Novi Bečej i Knjaževac, Dukley Gardens, Aurora Resort&Spa iz Makedonije, Grad Banja Luka, Zepter Apart Hotel, Big Blu Group i Fly Fly Travel, MK Mountain Resort, Turistička organizacija Zlatibora, Vojvodinašume, Arriva Litas, Atomska banja Gornja Trepča, kao Hrvatski Farmer Eko Etno Grupa i Univerzitet Singidunum.

Medijski partneri
RTS
Pink
Kopernikus
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Turistička prizma
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
Diaspora Group