03Oktobar2018
8. Biznis konferencija SEET 2018
Turističko tržište Jugoistočne Evrope
Tomasz Janczak
Tomasz Janczak, Vice President for Growth & Digital, Osnivač & CEO “Marketing to China - m2C”

Tomasz Janczak je započeo svoju karijeru krajem 90-tih godina, kao odgovoran za razvoj poslovanja zapadnih tehnoloških kompanija u regionu centralne Evrope.
Nakon rada na različitim rukovodećim pozicijama u tehnološkim hotelskim kompanijama, Tomaš se pridružio kompaniji Avvio u 2009. kao direktor prodaje za centralnu i istočnu Evropu i inicirao razvoj ovog brenda u regionu.
U 2011. se pridružio Mamaison Hotels & Residences kao korporativni e-commerce direktor, i preuzeo odgovornost za razvoj i implementaciju strategije e-trgovine i upravljanje brendom.
Od 2015. Tomaš je bio član tima za upravljanje za Plateno International Europe, deo kineske hotelske kompanije, koja upravlja sa više od 4400 hotela i 16 ​​brendova na globalnom nivou. Kao VP za digitalni rast, Tomaš je bio odgovoran za sve digitalne inicijativa i pokretanje novih projekata koji će otvoriti neograničen Chinese Travel Market evropskim hotelijerima.
Od decembra 2017. Tomaš vodi sopstvenu konsalting firmu "ChineseOutbound Travel", koja pomaže kompanijama u oblasti turizma da generišu bolje iskustvo - za kineske goste, a i bolje prihode - za sebe. Da bi približio potencijal kineskog tržišta, on je, takođe organizator mnogobrojnih " marketing to China” konferencija.
Medijski partneri
RTS
Pink
Kopernikus
Blic
Večernje novosti
Tanjug
Turistički svet
Kongresni turizam
SEE Business Travel & Meetings
Turistička prizma
Putuj sigurno
Blumen Group
RTV
SAT Media Group
NAVAK
eKapija
e-Razvoj
Diaspora Group